! Khas buat Akak yang ada
masalah 
anak selalu dapat
MARKAH TERENDAH.”

"Anak Akak ni macam dah asyik tengok tv."

Banyak main dari belajar.
Berkawan dengan budak budak nakal.

Cikgu bagitau kerja sekolah anak banyak
tak hantar.

"Alasan Anak katanya apa cikgu ajar."
"Bangun pagi
"Bila exam je, selalu dapat dalam kelas."
z z

Mungkin anak akak ada masalah yang SERIUS!

 

Di atas ni, cuma  beberapa tanda
dari masalah anak yang ketinggalan dalam pelajaran.
Sebenarnya banyak lagi!

Ramai Ibu bimbang
jika anak-anak GAGAL dalam peperiksaan.

Apabila gagal, pasti tak dapat tempat
kat Institut Pengajian Tinggi (IPT).
Lepas tu, peluang kerja bagus pun jadi nipis.

Prestasi pelajaran anak TIDAK MEMUASKAN?

Markah je?

Akak nak bantu anak dapat SKOR A dalam exam?

z z

UPKK – SMA – SPM – STPM – STAM – MUET

Sebelum tu, ibu-ibu semua kena check anak-anak dulu.

ADAKAH ANAK AKAK ALAMI MASALAH BERIKUT?

1. LEMAH DAYA INGATAN
Bila cikgu tanya soalan, anak asyik lupa jawapannya.
Sebenarnya, latihan berterusan dapat bantu anak-anak mudah ingat.
Jika berulangkali lupa, anak boleh stress masa belajar.

Anak Hilang Fokus

2. TAK BOLEH BERI TUMPUAN
Apabila anak selalu letih, anak tak boleh beri tumpuan dan susah nak fokus belajar. 
Apabila tak fokus pelajaran, anak sukar untuk mengingat.

3. MALAS BELAJAR
Apabila timbul rasa malas belajar, anak-anak tak dapat faham pelajaran
dan sukar jawab soalan peperiksaan.

susah bangun pagi

4. Susah Bangun Pagi
Apabila anak-anak selalu tidur lewat, anak-anak akan susah bangun pagi.
Jadi, ibu-ibu kena pastikan anak-anak yang bersekolah tidur awal
supaya tiada masalah ke sekolah keesokan harinya.

lemah IQ

5. Lemah IQ Minda
Apabila anak hadapi masalah IQ yang lemah, anak-anak sukar untuk menguasai ilmu dan pelajaran.
Secara tak langsung mempengaruhi keupayaan anak-anak dalam menghadapi peperiksaan.

letih tak bertenaga

6. Letih Tidak Bertenaga
Apabila anak selalu letih tidak bertenaga, anak akan hilang minat untuk belajar.
Belajar dalam keadaan letih, sangat merugikan kerana ilmu tidak dapat diserap dengan baik.

tidur dalam kelas

7. Kuat Mengantuk Tidur Dalam Kelas
Anak-anak yang selalu tidur dalam kelas mungkin tidak cukup tidur atau terlalu letih.
Apabila anak-anak rasa mengantuk, anak-anak tak dapat beri perhatian dalam pelajaran.
Tak mustahil, anak-anak juga boleh tertidur semasa menjawab kertas peperiksaan.

Inilah masalah-masalah anak
yang merisaukan para ibu.

Apabila anak HILANG TUMPUAN
dan LEMAH DAYA INGATAN,
anak akan GAGAL dalam peperiksaan.

Bila gagal peperiksaan APA AKAN JADI? 

z z
calon gagal BM SEJ
z z

1. Tak dapat tempat di IPT universiti.
Apabila anak-anak tak lulus peperiksaan atau gagal dapat sijil peperiksaan,
maka laluan anak-anak untuk belajar ke peringkat lebih tinggi menjadi lebih sukar.
Kebarangkalian untuk anak-anak tidak dapat tempat di IPT Universiti sangat tinggi apabila tidak cukup syarat kelayakan.

z z
iv reject

2.Tak dapat kerja yang bergaji besar
Apabila gagal peperiksaan, anak-anak sukar mendapat tempat di IPT.
Jadi, kebanyakan anak-anak lepasan SPM cenderung untuk terus bekerja
namun dengan persaingan hidup yang kuat, sukar untuk anak-anak mendapat kerja bergaji tinggi.
Ada yang gagal dalam temuduga kerja kerana tidak memenuhi kriteria yang diperlukan.

z z
ponteng SPM

3. Tak minat belajar dan menganggur
(lepak buang masa terlibat dengan gejala tidak sihat).
Apabila gagal dalam peperiksaan, ada dikalangan anak-anak hilang minat untuk terus belajar.
Ada yang lebih suka buang masa bersama rakan sebaya untuk hilangkan stress belajar.
Ada juga yang berfikiran sempit di mana belajar tinggi-tinggi belum tentu menjamin masa depan.
Mentaliti sebegini harus diperbetulkan supaya anak-anak tidak terdedah dengan
gejala tidak sihat lagi tak berfaedah yang boleh merosakkan masa depan.

 

z z

4. Pengangguran.
Apabila gagal dalam peperiksaan, peluang dapat pekerjaan pun rendah.
Statitistik pengangguran membabitkan lepasan SPM yang tinggi sangat merisaukan.
Ibu-ibu perlu ambil perhatian supaya anak-anak tidak menganggur selepas peperiksaan SPM.
Penting untuk ibu-ibu pastikan anak-anak fokus belajar supaya dapat skor A dalam exam.

z z
susah dapat kerja

5. Persaingan kerja (susah dapat kerja).
Apabila gagal dalam peperiksaan, anak-anak sukar untuk dapat kerja.
Tanpa kelayakan dan sijil, persaingan kerja menjadi sangat tinggi.

Perkara-perkara macam ni lah yang buat ibu-ibu tak senang duduk.

Ibu-ibu jadi runsing fikirkan macam mana nak anak lulus SPM, dapat skor A.

Ibu mana yang tak risaukan masa depan anak-anak.

Jadi, bagaimana ibu-ibu boleh BANTU anak-anak
kembali FOKUS pelajaran dan SKOR A dalam peperiksaan?

z z

Bagaimana
Nak BANTU Anak-Anak
Skor A Dalam Exam 
Tanpa Rasa Stress Belajar !

MESTI BACA
Inilah 3 Rahsia Anak-anak
Skor A Dalam Peperiksaan

Ibu-ibu boleh bantu anak-anak dari segi pemakanan.

Kismis

1. Kismis
Makan kismis elok untuk kecerdasan minda.
Kismis juga baik untuk orang yang menghafaz pelajaran.

madu

2. Madu Lebah
Amal makan madu lebah dapat bantu penghadaman. Bila perut selesa barulah anak-anak boleh belajar.

 
kurma2

3. Kurma
Galakkan anak makan kurma kerana kurma beri tenaga segera kepada tubuh badan.
Badan jadi cergas bertenaga.
Kurma juga dapat meningkatkan kecerdasan minda dan membantu proses tumbesaran
kanak-kanak. Anak-anak digalakkan memakan lebih banyak buah kurma kerana ia memberi
khasiat dari segi proses pembesaran, sekali gus membentuk minda yang sihat.

Kat mana ibu-ibu boleh
dapatkan MANFAAT 3 makanan ni?

Ketiga-tiga makanan ini terkandung dalam Joos Tok Guru.
JOOS TOK GURU
ini akan bantu

gambar-pelajar-tahfiz

1. Bantu tingkatkan daya ingatan anak.

FOKUS-2

2. Bantu anak lebih fokus dan beri tumpuan masa belajar.

cerdas2

3. Bantu anak kembali bertenaga untuk belajar.

iQ minda

4. Bantu masalah IQ anak yang lemah.

otak

5. Bantu masalah anak.

anak mengantuk

6. Bantu atasi masalah anak selalu mengantuk, keletihan dan malas belajar.

MEMPERKENALKAN

JOOS TOK GURU 

Makanan yang sangat disyorkan kepada para ibu
untuk berikan anak-anak
Joos Tok Guru sebagai IKHTIAR.

2 JTG

JOOS TOK GURU terdiri daripada 2 jenis iaitu perisa Strawberi dan Anggur.
Sebelum ini, ia dikenali sebagai JUS TOK GURU.

JOOS TOK GURU juga mengandungi:
Madu | Kurma | Kismis | Delima | Buah Tiin | Habbatussauda | Saffron | Minyak Zaitun. 

Ramai mak ayah yang dapatkan JOOS TOK GURU untuk anak-anak.

Pilihan yang diyakini
SEJAK 2007.

JOOS TOK GURU 

Gabungan 8 Makanan
untuk kecergasan badan dan kecerdasan minda.

Ini antara MANFAAT JOOS TOK GURU,
sangat sesuai untuk anak-anak,
 terutama yang akan menduduki peperiksaan.

Sejujurnya ibu-ibu memang risaukan prestasi pelajaran anak-anak di sekolah.
Bagaimana nak bantu anak-anak skor A dalam peperiksaan?
Lebih-lebih lagi peperiksaan yang diduduki akan mempengaruhi masa depan anak-anak.

Apabila anak HILANG TUMPUAN
dan LEMAH DAYA INGATAN,
anak akan GAGAL dalam peperiksaan.

Bila gagal peperiksaan APA AKAN JADI?

✅ Tak dapat tempat di IPT universiti.

✅ Tak dapat kerja yang bergaji besar.

✅ Anak anak tak minat belajar dan menganggur 
(lepak buang masa terlibat gejala tidak sihat) 

✅ Pengangguran.

✅ Persaingan kerja susah dapat kerja.

Ibu-ibu, jangan biarkan anak-anak
rasa stress dan hilang minat belajar,
seterusnya GAGAL Skor A dalam peperiksaan.

Sebab itulah Joos Tok Guru terhasil.

Untuk bantu para ibu yang risau
anak-anak gagal dalam peperiksaan. 

Siapa Pengeluar Joos Tok Guru?

Black Seed Marketing (BSM) ialah pengeluar JOOS TOK GURU dengan hampir 20 tahun pengalaman.
Joos Tok Guru telah berada dipasaran 17 tahun sejak tahun 2007.
Joos Tok Guru melalui amalan pengilangan bertaraf MeSTI, GMP dan HALAL.
Produk muslim dan bumiputera ini telah diiklankan dipelbagai platform
sama ada media cetak, media elektonik dan digital.

Sejak 2007 sehingga kini,
Joos Tok Guru menjadi produk
yang DIYAKINI ramai.

Joos Tok Guru melalui amalan pengilangan bertaraf
MeSTI, GMP dan HALAL.

CUBA IBU-IBU
BAYANGKAN…

Akak amalkan bagi joos ni pada anak,
terus nampak perubahan pada anak-anak…

Semua LEGA 

Bayangkan …
Semua anak dah berubah..
✅ Anak LULUS periksa
✅ Anak terima HADIAH
✅ Anak dapat masuk kolej universiti

Bayangkan …
✅ Anak terima IJAZAH
✅ Anak dapat kerja BAGUS
✅ Anak dapat BANTU IBUBAPA bila dapat kerja bagus

Ibu-ibu bangga.

Akak boleh tengok sendiri testimoni ni

Berapa harga JOOS TOK GURU ni?

Baik, ini offer terbaik khas untuk Akak, Ibu-ibu.
Dapatkan dengan harga…

PROMO TRIAL – 1 JOOS TOK GURU

1 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml

ATAU

1 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

RM 40 (SM) | RM 50 (SS) 
RM 36 (SM) | RM 46 (SS)*
JIMAT RM 4.00

*harga termasuk urusan pos.

PROMO A – 2 JOOS TOK GURU

1 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml
1 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

ATAU
2 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

ATAU
2 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml

RM 70 (SM) | RM 80 (SS) 
RM 60 (SM) | RM 70 (SS)*
JIMAT RM 10.00

*harga termasuk urusan pos.

PROMO B – 3 JOOS TOK GURU

1 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml
2 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

RM 100 (SM) | RM 110 (SS) 
RM 82 (SM) | RM 92 (SS)*
JIMAT RM 18.00

———————————————–
HADIAH PERCUMA BERNILAI RM 40* 
1 unit Wangian Kasturi 3 ml.

*harga termasuk urusan pos.
*Hadiah-sementara stok masih ada.

PROMO C – 6 JOOS TOK GURU

3 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml
3 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

RM 190 (SM) | RM 200 (SS) 
RM 148 (SM) | RM 158 (SS)*
JIMAT RM 42.00

———————————————–
HADIAH PERCUMA BERNILAI RM 69.50*
1 unit Wangian Kasturi Kijang 3 ml.
1 naskhah Buku Jom! Belajar Sampai PhD.

*harga termasuk urusan pos.
*Hadiah-sementara stok masih ada. 

Atau pakej lagi JIMAT…

PROMO D – 12 JOOS TOK GURU

6 unit Joos Tok Guru Anggur 180 ml
6 unit Joos Tok Guru Strawberi 180 ml

RM 370 (SM) | RM 380 (SS) 
RM 274 (SM) | RM 284 (SS)*
JIMAT RM 96

———————————————–
HADIAH PERCUMA BERNILAI RM 84.50*
1 unit Wangian Kasturi 3 ml.
1 unit Kismis Tok Guru 200 g.
1 naskhah Buku Jom! Belajar Sampai PhD.

*harga termasuk urusan pos.
*Hadiah-sementara stok masih ada.

Untuk PROMO D Joos Tok Guru,
akak bakal dapat 3 HADIAH iaitu..

Wangian Kasturi Kijang
(haruman ini sesuai untuk lelaki dan wanita).
Haruman tahan lebih dari 8 jam.
Wangian kasturi telah dibacakan bacaan Ruqyah dan 30 Juz Al-Quran
oleh Perawat dari Pusat Rawatan Islam sebagai ikhtiar dari gangguan.

HADIAH PERTAMA
Sebotol Wangian Kasturi ini
bernilai RM 40.

✅ Kismis Tok Guru sesuai untuk semua peringkat umur.
✅ Rasa yang sedap.
✅ Pilihan utama para ibu untuk anak-anak, pelajar dan calon-calon peperiksaan.

HADIAH KE – 2
Sebotol Kismis Tok Guru ini
bernilai RM 15.

Buku Jom! Belajar Sampai Ijazah. Master. PhD ini merupakan
sebuah buku motivasi yang mengandungi 48 TIPS PADAT, TEPAT LAGI BERKESAN.
Sangat sesuai untuk anak-anak dan calon peperiksaan.

HADIAH KE- 3
Senaskhah buku Jom! Belajar Sampai PhD ini
bernilai RM 29.50.

Dengan 3 HADIAH ni, in shaa Allah anak-anak lebih bersemangat, seronok dan dapat fokus skor A dalam peperiksaan.

Ini juga sebagai ikhtiar akak, para ibu dalam menjaga pemakanan anak-anak.

CEPAT!
PILIH 
PAKEJ
JOOS TOK GURU
UNTUK ANAK-ANAK SKOR A
SEKARANG!

#joostokguru #kismisdoa #kismisminda

Promosi ni, akan TAMAT lagi :

  • 00Hari
  • 00Jam
  • 00Minit
  • 00Saat

Beli SEKARANG untuk anak-anak sebelum harga promosi tamat.

Untuk sebarang pertanyaan atau info lanjut :
http://www.wasap.my/60192254010/WPPakejJTG

BLACK SEED MARKETING
No. Pendaftaran 202103240360 (003307846-X)

B1 EDC, Aras 6 Bangunan Kumpulan Muara,
Persiaran Perbandaran Seksyen 14, 40000 Shah Alam, Selangor.
H/P : 019-4001010 | 019-9890010

WAKTU OPERASI
Isnin hingga Sabtu : 8.30 pagi – 5.00 petang
Ahad : Tutup
Cuti pada hari Ahad dan Cuti Umum
*Tertakluk pada pindaan.
*Sila buat temujanji terlebih dahulu dengan hubungi no.hp 
019-4001010.